Total de visualitzacions de pàgina:

Publicidad

dimarts, 12 de febrer de 2013

Son compatibles, la fe, l'autoajuda i les tècniques orientals

El ser humà per a sentir-se més feliç, més motivat i millor amb si mateix, disposa d'una mena d'eines que l'ajuden en aquest propòsit com poden ser les creences en determinades religions, la fe en determinats llibre que ens ajuden a sentir-nos millor, coneguts com llibres d'autoajuda i la cada vegada major proliferació de tècniques provinets de països orientals com potser el ioga.

S'ha discutit molt sobre la compatibilitat d'questes tres eines i la comissió de pecat o de traició si es compatibilitzen amb una altra o les tres juntes, donades les diferències de criteris que poden sorgir entre totes elles.

Però existeixen persones, entre les quals em trobo, que pensen que no hi ha d'haver cap incompatibilitat entre aquestes tres eines que tenen com objectiu el que ens poden sentir millor i poguen tenir una eina que ens pugui servir de guia i d'orientació.

Prenent el meu cas personal, puc dir que faig molt bona pràctica d'aquestes tres eines, i cada una d'elles, m'ajudan a sentir-me una mica millor cada día i a sentir que em serveixen com al·licient i motivació per a tots els meus projectes personals.

Sóc catòlic practicament i molt fervent religiós. Vaig a missa gairebé tots els caps de setmana i sóc de les persones que prega unes petites oracions abans d'allitar-se i de llevar-se i m'encomano a Déu i a qualsevol sant o verge per assolir molts dels meus objetius i això m'ajuda a pensar que tot el que pretén serà possible per tenir-los darrera meu allà on vaig.

Per a realitzar les tasques que m'han de portar a assolir tots els meus objectius laborals, personals, de parella, etcetera, sóc un devorador de tots els llibres d'autoajuda que puguin caure a les meves mans i moltes de les tècniques que expliquen, procuro portar-les a la pràctica de cara a poder tocar amb les meves mans aquests objectius el més aviat possible.

I també una vegada a la setmana realitzo ioga, una de les tècniques orientals més implantades al món occidental i durant el temps que dura la sessió, aconsegueixo desconectar-me del món exterior, del món que ens voreja, ja que tot ésser humà, i més en el meu cas particular, necessita de tant en tant desconectar-se per alliberar-se de tot el negatiu que a vegades ens envaeix i el ioga m'ajuda en aquest objectiu d'alliberar o fer fora tot el que no necessito en la meva meva.

Per tant, des del meu punt de vista, cada una a la seva manera, aquestes tres eines en les quals he centrat aquesta opinió, són perfectament compatibles, per a ésser unes persones millors i com mires de futur i prosperitat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada