Total de visualitzacions de pàgina:

Publicidad

dimecres, 28 de maig de 2014

Gràcies

- Gràcies per la vida.
- Gràcies pel passat que m'ha ensenyat.
- Gràcies pel present, que és el meu ara.
- Gràcies per l'expectativa del futur.
- Gràcies per l'oportunitat de néixer.
- Gràcies per la meva infantesa, que m'acompanya.
- Gràcies per la joventut que no vull perdre.
- Gràcies per la maduresa possible.
- Gràcies per la vellesa que vull viure.
- Gràcies per l'aventura d'estimar.
- Gràcies per l'estímul d'aprendre i crear.
- Gràcies pels moments de somnis i felicitat.
- Gràcies per les pauses, els silencis i el repòs.
- Gràcies per la dificultat i el repte de ser provisionals.
- Gràcies per la fluïdesa i relativitat del temps.
- Gràcies per poder perdre i gastar el meu temps.
- Gràcies pel misteri del morir i del viure.
- Gràcies pel plaer de trobar el propi temps de viure.
- Gràcies per donar temps a la vida.

Estret del llibre "Donar temps a la vida".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada