Total de visualitzacions de pàgina:

Publicidad

dimarts, 25 de novembre de 2014

10 importants anys

Ahir 24 de noviembre de 2014, es van complir 10 anys de la meva arribada definitiva a Catalunya, per a iniciar el que primerament va ser un relació de nuvis, ja més nornal que fins llavors amb la que avui és la meva dona, l''Anabel Sáiz Ripoll que va culminar amb el nostre matrimoni gairebé un any després, el 15 d'octubre de 2005 i que es va completar amb el naixement de la nostra filla Teresa el 1 de setembre de 2008.



Han estat 10 anys de llums i d'ombres, afortunament amb més llums, molt intensos i que han passat molt rápidament. Sembla que va ser ahir, quan abandonaba definitivament la meva anterior casa, al madrileny barri de Vallecas, molt de matinada i a poc a poc anaba deixant enrera, la casa on vaig viure fins llavors, la biblioteca on passava moltes estones i llogava documents, el parc pel qual donava llargs passeigs a l'estiu i poc a poc m'anava acostant fins a la meva estimada, per a estar amb ella definitivament i deixar enrera per sempre la relació a distància que mantenien i que feia que la nostra relació no fos del tot satisfactòria.



Aquests 10 anys han suposat un important canvi en la meva vida i una gran millora en l'aspecte personal. Sóc una altra personal, més decidida, que creu més en les meves possibilitats i tot gràcies a la meva estimada que m'ha fet un home nou i diferent.



Persones com l'Anabel hi ha molt poques i jo em sento molt afortunat de ser el seu marit i de compartir tot amb ella, el bo i el dolent i em sento molt orgullós de formar part d'aquesta terra tan acollidora i respectuosa amb les seves gents com Catalunya i ser des de fa 10 anys un català més que estima la terra catalana com si hagués nascut en ella i per la qual sempre he sentit molta debilitat i que tant abans de ser aquí, com ara que ja sóc per sempre, he fet tot el possible per entendre-la i saber el motiu de les seves reivindicacions i anyels.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada