Total de visualitzacions de pàgina:

Publicidad

dimarts, 15 de novembre de 2016

Escrit motivador 8. Necessito algú (Charles Chaplin)



Necessito algú que em miri als ulls qual li parlo.
Que escolti les meves tristeses i deserts amb paciència i que, encara que no m’entengui, respecti els meus sentiments.
Necessito algú que vingui a lluitar al meu costat sense que l’hagi de cridar.
Algú prou amic meu per dir-me les veritats que no vull sentir tot i saber que em puc ofendre.
Per això, en aquest món d’indiferents, necessito algú que cregui en aquella cosa misteriosa, desacreditada i gairebé impossible: l’amistat.
Que s’obstini a ser lleial, simple i just.
Que no se’n vagi si algun dia perdo el meu or i ja no pugui ser mai més el rei de la festa.
Necessito un amic que rebi amb gratitud el meu auxili, la meva mà estesa, tot i que això sigui poc per a les seves necessitats.
No vaig poder triar que em va portar al món, però puc triar el meu amic.
En aquesta recerca, empenyoro la meva ànima, perquè amb una amistat vertadera la vida es torna més simple, més rica i més bella.

Necessito algú que em miri als ulls qual li parlo.
Que escolti les meves tristeses i deserts amb paciència i que, encara que no m’entengui, respecti els meus sentiments.
Necessito algú que vingui a lluitar al meu costat sense que l’hagi de cridar.
Algú prou amic meu per dir-me les veritats que no vull sentir tot i saber que em puc ofendre.
Per això, en aquest món d’indiferents, necessito algú que cregui en aquella cosa misteriosa, desacreditada i gairebé impossible: l’amistat.
Que s’obstini a ser lleial, simple i just.
Que no se’n vagi si algun dia perdo el meu or i ja no pugui ser mai més el rei de la festa.
Necessito un amic que rebi amb gratitud el meu auxili, la meva mà estesa, tot i que això sigui poc per a les seves necessitats.
No vaig poder triar que em va portar al món, però puc triar el meu amic.
En aquesta recerca, empenyoro la meva ànima, perquè amb una amistat vertadera la vida es torna més simple, més rica i més bella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada