Total de visualitzacions de pàgina:

Publicidad

divendres, 4 de novembre de 2016

Exemple de missió de vida

Tots hem de fer-nos per escrit la nostra missió de vida i aquí et deixo alguns exemples de com començar a realitzar-la:

Tinc caritat. Dono la ma i estimo l'individu sense tenir en compte la seva situació.

Em sacrifico. Dedico el meu temps, talents i recursos a la meva missió.

Tinc impacte. Allò que jo faig representa una diferència en les vides dels altres.

Marit o muller. La meva companya o el meu company és la persona més important de la meva vida. Junts, contribuïm amb els fruits de l'harmonia, la indústria, la caritat i la generositat.

Pare o mare. Ajudo als meus fills a experimentar progressivament una alegria més gran en les seves vides.

Fill o germà. Sovint sóc al seu costat per donar-los suport i estimar-los.

Cristià. Déu pot comptar amb mi a l'hora de complir els meus pactes i de servir als seus altres fills.

Veí. L'amor de Crist és visible a través de les meves accions vers als altres.

Agent de canvi. Sóc un catalitzador per desenvolupar alt rendiment en grans organitzacions.

Estudiós. Aprenc coses noves i importants cada dia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada